Jag, efter årets första dopp i Dellen

Igår var jag, Kattis, Elin och Magnus och badade i Dellen. Årets första dopp för mej. Och det var väl som det brukar vara. Alla hoppar i vattnet och försöker med lock och pock få i mej också, men det går trögt. Jag går på tå så långt det går och stönar och grimaserar när det kommer sen våg som är för stor för att undvika genom att gå på tå på botten eller hoppa över utan når ännu lite högre på mej. Men tillslut så doppade jag mej och simmade omkring lite under vattnet. Och vips så är det ombytta roller. När jag väl upptäckt hur skönt och varmt det är i vattnet så har alla andra redan fått nog och vill gå upp. Typiskt. Haha.
Sedan på kvällen så blev det allsång på Torön i Järvsö med hela familjen, min bror Petter, Kattis pojkvän Petter, varpå även min morbror Johnny och min kusin Jimmy från Halmstad joinade oss. Trygve spelade med Stöldgods som är ett lokalt coverband från Hudik för er som inte visste det.
Men drag var det. Hela dagen igår var guldkorn till dag och väl värd att minnas.
   
Jag, efter årets första dopp i Dellen


Kommentarer
Postat av: Stinky!

Nå hallå där hemul!
Va herligt att se att du vogade baaada i vattnet!
Trodde do va for feeg for sånt;)
Ta hand om dej hemul!
Kram Kram

2007-08-10 @ 09:22:23
Postat av: Malin

Härligt du...mycket fin bild oxå måste jag påpeka! kramar

2007-08-10 @ 21:59:35
Postat av: Michaela

har du tänkt på att på din högra sida om magen så så har du en rand utanför din kropp. En del av din själ kanske? *visslar x-files*

2007-09-04 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback