Dilemma

I tre säsonger har jag nu följt LOST på tv4 i Sverige. Varenda onsdag har jag suttit som klistrad framför tv'n. Jag måst bara veta hur det kommer att gå, vad som kommer hända och, framför allt, vad är det egentligen som har hänt?
Och nu då? Nu är det slut på säsong 3 och jag måste vänta till i vår på att säsong 4 ska börja! Och slutet sen på 3:e då? Va? Ska det få sluta så? Nej, det där var en jobbigt. Men det som är otroligt bra med säsongsavslutningarna är ju att man vet att det händer alltid en massa saker på en gång mot slutet, så det blir mycket spänning och intryck av allt.
Något som då lugnar ner mej en aning är att jag snart får hem andra säsongen i min brevlåda som jag kan gotta mej i, njuta och bara fortsätta älska Lost. Och så har jag bokat tredje säsongen också så att så fort den kommer ut på DVD-box så får jag den också. Jag ska då ha och ha jag, jag vet. Men jag måste ju få njuta av min drog. Eller hur?
Och när det väl var dags för mej att se nu sist, så kom jag på mej själv att sitta där med öppen mun och få ont i magen av spänning. Och efter programmet satt jag kvar i soffan sådär. NU med fler frågor som ?Vem? Hur? Varför??

Humör : Olycklig
Musik : Petula Clark - Downtown



Lost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback