Plepp plepp

Ja må jag leva, ja må jag leva uti hundrade år

Då är man 21 år. Nu har jag blivit äldre och visare. Mina ögon har öppnats och jag ser allt på ett helt nytt perspektiv. Eller kanske inte. Nej, det var liksom inte nån skillnad från 20 än så länge.
Men födelsedagen som var den 8:e oktober firades hemma i godan ro med familjen, bra presenter och en gudomligt god glasstårta med maränger, bananskivor och chokladsås. Tack min ömma moder.
Björn var ett helgon och bjöd mej på mat dagen efter i Hudik. Det var perfekt och vi var mätta i timmar efteråt.

På fredag eller lördag ville Björn ut och partaja, och jag var inte sen att hänga på. Eventuellt ska Andreas med också. Party party.

Kommentarer
Postat av: LeoH

Grattis! På min tid fick man gå på systemet. Jag fick köpa sprit åt hela min pluton, när jag fyllde 21.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback