Lite kort update fran andra sidan havet

Var och traffade Guilherme i Belo Horizonte haromdagen. Vi var pa museum, gick pa stan och at jattegod mat pa en restaurant. Guilherme ar grym. Han kan en massa sprak, vet en massa bra saker och dessutom ar han valdigt trevlig och rolig. Han tog bussen nasta dag till Vespasiano och tillbringade dagen med oss och vi hade det allmant bra. Sen har Josy och jag hunnit ga pa bio, kladdat ner varandra med pudding. Vi brukar varma upp varje dag med att slass. Jag har bitmarken pa armar och hander men ack vad roligt det ar med tjejer som kan slass. Sen fragade pappa Jose om jag ville folja med honom och handla haromdagen. Jag vet inte hur manga manniskor han stannade for att presentera mig och beratta att jag var fran Sverige. Rorande, for jag sag hur stolt han var och hur nyfikna alla ar. Det var flera av hans vanner som sa nar de traffade mig : -Ah! Den beromde Johan! Vi har hort sa mycket om dig och vantat pa dig lange. Helt galet och coolt. Den har dagen ar inget vidare. Det borjade med att Josys lille bror William kom hemspringandes fran skolan och grat och sa att det var nan stor kille som holl pa att sla deras kusin. Vi sprang till skolan, men val dar far vi hora att den stora killen ar borta, att deras kusin fatt tander utslagna och ar pa vag till sjukhus. Vi mots av tva poliser som sager at Josy och hennes syster Gislene att sluta bola som smaflickor och att det ar normalt att pojkar brakar lite ibland. Vilka skitpoliser! Varldens samsta. Hoppas att morgondagen blir battre. Da far vi namligen till Rio de Janeiro. Det ser jag fram emot otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är ju värsta kändisen där! När du kommer hem kommer du att ha blivit en riktig diva, gå runt med näsan i vädret, solglasögon även inomhus, och fråga folk om de vill ha din autograf. När de förvånat säger nej kommer du att irriterat tvinga den på dem samtidigt som du muttrar "jajaja, om du tjatar så förbannat mycket så...". Det här är dina fem sekunder i rampljuset, ta vara på dem. ;)



Men det låter helt klart som en riktigt häftig upplevelse, hoppas det blir en trevlig vistelse i Rio de janeiro också!



/Hälsningar från Småland, världens EGENTLIGA cenrum.

2009-08-20 @ 16:44:15
Postat av: Michis

Men fy vad otäckt det låter att det är så där i skolan =( Stackarn!! Hur gammal är William?



Johan du är megakändis där borta ju! Jag tycker du får lämna hand och fot avtryck där borta innan du åker hem så dem kan minnas dig ;)



Och varför slåss ni för? =D Skulle inte du åka dit och ragga på henne? hahahaha



Miss you!!

Kram Michis

2009-08-20 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback