Resfeber

Nu är det dags. Allt är packat och klart. Jag åker hemifrån om lite mer än en halvtimme. Mitt flyg går 06.40 tisdag morgon. Byter plan i Paris, flyger till Sao Paulo, byter till en annan flygplats där för att sen flyga till mitt mål. Belo Horizonte. Brasiliens tredje största stad. Nervositeten är ett faktum. Jag går och suckar och stönar och sneglar stup i kvarten på klockan. Kollar igenom väskan några gånger. Kollar att pengar, pass och biljetter ligger framme. Nu vill jag bara vara på Arlanda. Helst på planet. Då kanske lugnet infinner sig lite. Nu är det dags. Och det är inte en dag för tidigt.
Jag ska försöka kladda några rader om jag kommer åt en dator med internet längre fram. Så ni vet att (om) jag lever och klarade resan.

Håll tummar, be eller tänk på mig en smula när jag ska flyga så går det nog bra.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Kattis

Älskade bror, jag hoppas att resan gick bra och att du nu har kommit fram i välbehåll!

Stockholm hälsar! Ikväll såg vi "Sommaren med Göran". Då vet du att du har något att längta hem till. Undervart rolig film.

Love you! Puss lillasyster Kattis

Postat av: Jessica

Ha så kul Johan! Hoppas resan gick bra. Tycker verkligen du måste försöka ta dig till en dator nån gång och ge oss alla en update om din tillvaro.

2009-08-05 @ 22:09:37
URL: http://letsalldothesillywalk.blogspot.com
Postat av: Kristian

Johan lever du? Eller har du gått vilse på copacabana? Vi väntar ivrigt på att höra dina upplevelser från sambans mecka!

2009-08-07 @ 12:30:23
URL: http://www.kristiansilwer.blogspot.com
Postat av: Angelica

Om du inte höra av sig inom en vecka så antar jag att du hamnat på Lost ön med de adnra och då ber jag dig ta autografer!

2009-08-07 @ 14:37:50
Postat av: Jyothi

Hoppas allt går bra för dig att du lever!

2009-08-11 @ 16:54:42
URL: http://jyothi.blogg.se/
Postat av: Michis

Det kommer gå skitbra Johan!! =D hockeyvrål

2009-08-14 @ 09:24:38
URL: http://littlegila.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback