Exotic!

Häromdagen flög en kolibri förbi mig. Och jag var nära att få en stor frukt i huvudet. Exotiskt va? Längre bort från Hälsingland och Sverige kan jag väl inte komma? 

Jag såg filmen New Moon igår i Belo Horizonte. Det verkar som fenomenet och flickdrömmen Edward Glitterkillen Cullen har satt många brasilianska tjejers hjärtan i brand även här. Varje gång Jacob eller Edward drog av sig en tröja hördes flämtningar i hela salongen och flera : Nossa Senhor! (Åh Gud!)

Jag tyckte att New Moon var bättre än Twilight. Jag är inte säker varför egentligen, men det var underhållande. Trots fjortisutrop. 

Kommentarer
Postat av: Kristian

Johan, hör jag en viss antydan av avundsjuka gentemot den här glitterkillen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback