Varulven har kommit till Bjuråker!

 Nu är jag oerhört glad. För idag låg det en bok i min brevlåda. Varulvens år av Stephen King. En bok som verkar vara svår att få tag på. För inte så längesen när jag sökte på intressanta boktitlar av King som jag ville ha. Och upptäckte ett namn som helt hade gått mig förbi. Varulvens år. Jag visste inte att han hade skrivit om varulvar så jag blev nyfiken och har letat som en tok på antikvariat, googlat på den, och tittat på tradera och blocket. Ingenstans. Men alla hans andra böcker är det inga problem med att hitta. Sen läste jag någonstans att den hade tryckts i en mindre upplaga i Sverige och har inte blivit lika omtalad som de andra böckerna. Då verkar det här vara en bok som de som har i sin ägo håller stenhårt i, och de som inte har den kan ge mycket för att få tag på den. Men så hittade jag ett exemplar ute på tradera förra veckan och slog till direkt. Så idag landade den i brevlådan och finns nu i min ägo. Tänk vad glad man kan bli över böcker. Vad skulle jag göra utan dem? Nu har jag ännu en bok att ställa i min Kingsamling. Lite av en dyrgrip kanske? Inte så att den är värd en massa pengar då, men att den är svår att få tag på. Men nu är den äntligen min. Mine!
Nu ska det läsas om varulvar.
 *ylar i månskenet*

Varulv

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul att du fick tag på den då! =)

Postat av: michis

Vad kul för dig!! Jag är glad för din skull =D Nej den kanske inte är värd pengar men den har ju faktiskt ett personligt värde för dig ju =) Wii congrats my friend =)

2009-01-22 @ 07:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback