Lite oro

Jag sitter och tänker. Jag tänker på flygplanet som kraschade på väg från Rio de Janeiro till Paris. Så fruktansvärt och otäckt. När jag då också tänker på att jag kommer flyga till Brasilien i augusti. Jag kommer på hemvägen att flyga exakt den rutten som det kraschade planets rutt. Rio -Paris, med Air France. Risken att det skulle hända en gång till med så kort tids mellanrum känns inte stor, men bara tanken på vad som han hända när man sitter på ett flygplan så högt upp i luften...så är man totalt hjälplös om det skulle te sig så illa att planet man sitter i störtar.
Samtidigt känner jag mig nervös över att resa överhuvudtaget. Det längsta jag har rest ensam är till Slovakien. Det känns rätt futtigt om man tänker att jag ska till Sydamerika den här gången. Men det ska nog gå bra hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hade jag haft möjlighet hade jag gärna hängt på.

Postat av: Johan

Tack. Det hade varit roligt. Men är man modig så är man. Annars är man en liten lort.

2009-06-08 @ 20:00:57
URL: http://stjerne.blogg.se/
Postat av: Erica

Naw.. förstår att det känns läskigt. -krama om-

2009-06-09 @ 19:19:04
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: michis

Det kommer gå jätte bra! Dem hade otur som flög in i hemskt väder också har jag för mig. Så oddsen är väldigt små att det ska kunna hända igen. Tänk på lilla mig som flög helt ensam till USA och jag hade bara flugit en gång i hela mitt liv innan dess. Så kan jag så kan du =D Puss

2009-06-12 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback