Bröllopsfeeling

Fick lite inspiration av det kungliga bröllopet idag. Nu har jag bestämt att mitt bröllop ska sändas live på tv och internet så att hela världen kan se på. Vigseln kanske kan ske upp vid Kristusstatyn med utsikt över hela Rio de Janeiro och havet. Det ska flyga 30 Jas-plan över mig. Sen ska jag och min brasilianska prinsessa eskorteras genom Rios gator och favelor med häst och vagn åtföljda av ett gäng livvakter och soldater till häst på ungefär 150 man. Ska fråga Kungen om vi får låna hans kungliga guldbåt och låta oss bli rodda fram på Amazonasfloden av svenska marinen omgivna av den täta, tropiska djungeln. Därefter blir det stor fest på ett jätteslott med tusentals gäster som hålls till morgonen gryr. Jag förväntar mig att vi får många och dyra presenter. Det kommer självklart att bjudas på en svindyr middag. Sen fortsätter festen i minst en vecka och pågår nätterna långa. 

Kommer ni?




Det kungliga svenska brudparet



Det brasiliansk-svenska brudparet



Kommentarer
Postat av: Joseane

HAHAHA,funny and cute post.It is a good idea ;)

Postat av: Michis

hehe så fantasifullt bröllop! Jag kommer men du får en billig present =P

2010-07-16 @ 14:06:46
URL: http://littlegila.wordpress.com
Postat av: Linnea

Du är så go! Haha! Låter som en jättebra ide! Puss och kram

2010-12-07 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback