Långväga present


Idag fick jag ett stort gult paket från Brasilien på posten. Jag fick den här ursnygga t-shirten med Brasiliens nationalsport Capoeira på av Josy, och ett jättefint "Glad Alla Hjärtans Dagkort". Det gjorde verkligen min dag.
Tack så mycket min fina Josy!







Hon hade fixat så att mitt namn stod på baksidan av tröjan också! Hur häftigt och fint som helst!






Just nu spelar även Brasilien mot Nord Korea i VM. VM är faktiskt enda gången jag faktiskt tycker att det är roligt att titta på fotboll. Men eftersom Sverige inte är med och spelar nu så hejar jag på mitt andra land istället. Go Brazil!


Kommentarer
Postat av: Joseane

Wooow!Você ficou lindo!!!

Postat av: Kattis

Blev ju kanon :)

Och du, fortsätt att ta mer bilder och lägg upp!! :D

2010-06-18 @ 23:38:05
URL: http://livkatarinacecilia.blogg.se/
Postat av: AnGeL

Snygg tröja. :)))

2010-06-20 @ 01:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback