Sommar?

Det känns som att sommaren har kommit. Igår tror jag att det var 24 grader, solsken och grönska. Kattis och jag tog en långpromenad ut i naturen. Jätteskönt!
I fredags var jag i Ljusdal. Jag, Björn, Elin och Magnus åt pizza och satt och pratade i säkert två timmar. Det var trevligt.

Jag har även börjat inta mycket ananas. Mycket ananas. Det började i Brasilien att jag blev bjuden av min svärfar. När det är varmt och solen gassar och man får äta en färsk och god ananas...det är inte mycket som klår det. Tur att vi har den underbara frukten här också.
Jag satt och lyssnade på Dejavú och Calcinha Preta igår och tänkte mycket på mina brasilienresor och på min flickvän. Hade jag mycket pengar nu skulle jag boka en biljett till henne hit nu! Det ska bli så skönt när hon kommer. Jag tror inte jag har drömt så ofta och mycket om någon som Josy. Den senaste drömmen var bra. Riktigt bra. I november eller december blir drömmarna verkliga. Josy, kom nu!

Te amo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oi amor!



I miss you much and I can't wait until I buy my ticket.I wanna go to Sweden now and wish I could stay whole summer with you.Amo abacaxi também,it makes me remind you. Te amo sötnos,

Puss och Kram

Postat av: Jessica

Jag har också börjat trycka i mig en massa ananas. Jag gillar ju egentligen inte frukt men just ananas är ju fasligt gott! Smaskens!

2010-05-17 @ 14:16:54
Postat av: Svante

Hur bra var drömmen igen?

2010-05-17 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback