Brincando com amor e 2 meses...

Världens sötaste Joseane skojade med mig igår.
Hon sa:
-Jag pratar svenska ifrån Skåne.
-Really?
*någon sekunds tystnad*
-Schoouu. *ja med ett inåtvisslande ljud på norrländskt vis*
Så jäkla gulligt och roligt. Vi skrattade mycket efter det. Men hon vet att man inte säger så i Skåne skall tilläggas. :)  Vilken underbar och rolig tjej jag har!
Jag sa till henne på portugisiska att jag pratade portugisiska som en som Porto Alegre. Josy skrattade och sa att jag inte visste vart det låg eller hur de pratar där. Vilket hon har helt rätt i. ;)


Idag är det exakt två månader tills jag får träffa min älskade igen. Det här året har känts som världens längsta år och tiden kryper fram. Men nu känns det att det närmar sig. Avståndet är självklart jobbigt och svårt, men vi försöker trösta varandra och hålla mod och hopp uppe. Mina kompisar säger att de är sjukt imponerade av att jag och Josy klarar av att vara ifrån varandra så länge. Det är ingen dans på rosor, det är inte alltid lätt. Men snart får jag hålla min drömtjej i mina armar återigen efter nästan ett år ifrån varandra. Vi räknar dagarna och jag är glad varje gång jag vaknar upp på morgonen för jag vet att jag är en dag närmare henne!


Puss amor



Kommentarer
Postat av: Joseane

hej!



You wrote so sweet amor!

In 2 months I will hug and kiss you.



Jag saknar dig more then everythings.



Te amo

Postat av: Din lillasyster

Men sötis!

2010-11-11 @ 01:18:59
URL: http://livkatarinacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback