En skammens dag

Igår vann Alliansen och fortsätter regera över Sverige. Vilket betyder att saker kommer att bli svårare och krångligare. Att alla som är rika kommer att bli rikare, och de som är fattiga kommer att få det svårare.
Men något som är värre är att Sverigedemokraterna fick så pass mycket röster att de kommer in i riksdagen. Jag finner inte ord för hur fruktansvärt det är. Jag trodde faktiskt inte att det skulle kunna hända. Jag tror dock inte att alla som röstade på SD är rasister, utan att de röstade på SD pga stor okunskap. Sen vet alla att Jimmy Åkesson är rasist och många med honom. Det är en tung dag idag. Har börjat fundera om man skulle byta land ifall SD skulle växa ytterligare. Jag tycker om den mångkultur som vi har i Sverige idag. Jag vill verkligen inte ha främlingsfientliga partier i mitt land. Strongt av Lars Ohly att vägra sitta och bli sminkad i samma rum som Jimmy Åkesson.
Nej, ni som röstade på Sverigedemokraterna, tänk över det riktigt ordentligt. Rasistiska svin.
Pinsamt var ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback