Ruskigt spännande och bra

Det här var den bästa filmen jag sett på grymt länge. Jag kan inte jämföra den med någon annan film. Jo, i början tänkte jag lite på Blair Witch, men upptäckte snart att det här var något annorlunda. Det var Michis som sa att jag måste se det här. Jag hade otroligt höga förväntningar på filmen, vilket brukar leda till att filmen inte kan hålla måttet. Men det HÄR filmen höll verkligen måttet. Jösses. Man fick verkligen känslan av att se nåt som skett på riktigt. Detta tack vare den skakiga kameran som huvudpersonerna springer omkring med och filmar allt som händer. Låter kanske lite jobbigt, men jag köpte det. Det ger en starkare obehagskänsla och verklighetsnärvaro. Ruskigt bra film. Gå och se den, men läs inte för mycket om filmen, helst ingenting. Det enda ni behöver veta är att den är bra. Man ska inte veta mer detaljer innan man ser den.





Ruskigt spännande och bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback