Jobba jobba jooobbaaaa


Jo ni, idag har jag varit rätt duktig om jag får lov att säga det själv, och eftersom ingen annan gör det så får jag det.

1. Johan gick ut och bar in en massa massa ved.
2. Johan sotade pannan.
3. Johan dammsög.
4. Johan ringde viktiga samtal och postade viktiga brev.
5. Johan skottade snö.
6. Johan hjälpte sin far att bära ner toktunga dörrar från vinden.

Allt detta, på eget initiativ. Inga autografer, tack. Ja, ni får ta på mig. Lite.

Min pappa var ganska rolig idag också. När vi hade varit och handlat i Delsbo och burit in kassarna i bilen upptäcker pappa att bilen som står parkerad bredvid honom på hans sida står väldigt nära så att det är svårt att öppna dörren. Varpå han säger väldigt högt :
-Har du sett Johan? Det var väl en jävel och stå nära. Fan, jag kommer ju knappt in i bilen. Hur tänker en sån där? Klantigt.
Vi får då båda se en tant som precis klivit ur just den bilen och ser förskräckt på pappa, sen på bilen. Sen går hon.
Pappa tittade på mig och gjorde en grimas. Jag bet halvt av mig tungan för att inte börja skratta.
Sen skrattade vi i bilen hela vägen hem.


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Puckat av tanten att inte flytta på bilen då.. :p

Postat av: Erica

Svar: - Nej, absolut inte. No way. Är man allergisk så snorar man och det kliar i ögonen, inte på benet, hahaha. :P

- Japp, hårknut.

2008-12-10 @ 20:50:26
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Michis

Du är duktig Johan! =D berömmer

haha guud jag tycker nästan synd om tanten hon måste ha blivit skrämd eller nått =P

2008-12-19 @ 21:17:32
URL: http://littlegila.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback