Qapla!

Igår gick jag, Björn och Sandra och såg på nya Star Trek. Trots att jag inte är någon trekkie så kom jag snabbt in i handlingen och karaktärerna. Jag har endast sett några få avsnitt av det gamla Star Trek från 60-talet- Däremot följde jag Star Trek Voyager mycket när jag var mindre. Som film fungerade det väldigt bra tycker jag. Det var bra action, bra effekter och en intressant handling. Björn som är ett inbitet fan verkade gilla filmen också. Sandra tyckte att "man hade sett det där förut". Men smaken är som baken. Jag brukar inte gilla rymdfilmer så mycket men det här var bra grejer. Halva nöjet var ju också att få se Sylar från Heroes i spetsiga öron och pottfrisyr.

Vi åt pizza innan bion och jag bestämde mig för att prova något nytt. Istället för den gamla goda favoriten Vesuvio så beställde jag en Mexico. Attans vad stark den var. Jalapenon och den starka såsen bedövade min tunga lite för mycket för att jag skulle kunna avnjuta pizzan.


May the force be with you


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, vad fuuul han är!!!! Så där kan han ju inte se ut. Han kommer ju att bli retad!

Postat av: Kattis

Modig du är!! :D mer pizza!

2009-05-27 @ 23:21:48
URL: http://livkatarinacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback