Hur gick det sen?

Det är förstås något som många av er har undrat. Senaste inlägget var han i Brasilien. Blev han kvar där? Dog han? Kom han någonsin hem igen? Jadå. Hem kom jag. Eller hem och hem förresten. Jag tror bestämt att jag fick en stark hemkänsla där borta också. Kär blev jag också på köpet. Och fick en flickvän. Josy. Jodå.
Hur det går med avståndet? Det är såklart jobbigt och tråkigt att vara ifrån varandra och veta att världens bästa tjej bor på andra sidan jorden. Men nu är det så att man inte väljer vem man blir kär i. Däremot kan man välja om man vill ignorera det eller göra något av det och satsa. Och det kändes bara så rätt att det skulle vara vi.
Nog om det nu.

Det vankades en Stockholmsresa idag, men mina föräldrar mår inte bra idag så det blir nog så att vi gör ett nytt försök att åka i morgon.

Kommentarer
Postat av: Meril

Ååååh. Så fullkomligt idiotiskt opraktiskt det är med kärlek ibland.

Du slår ju mitt gamla avstånd med hästlängder.



Men grattis, lycka till och allt det där. Vågar man bara lita på styrkan i sitt hjärta så finns inget att förlora =)

Postat av: Erica

Hoppas att du och Josy kan träffas igen riktigt snart. ♥

2009-10-27 @ 15:36:59
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback