Hemma igen...

Då var jag tillbaks i Sverige igen. Det har jag i och för sig varit sen i början av mars, men har inte satt mig ner vid bloggen för att tala om det förrän nu.
Att lämna Brasilien och min flickvän var jobbigt och tråkigt. Hade jag kunnat så hade jag stannat längre. Men att få vara tillsammans i tre månader var jättehärligt och jag har upplevt mycket under den tiden. Och missat den värsta svenska vintern på år verkar jag ha gjort. Det sörjer jag icke.
Joseane och hennes familj tog så bra hand om mig och jag är tacksam att ha fått tillbringa så pass lång tid tillsammans med de och jag har verkligen känt mig som en kung.
Det var skönt att vara borta ett tag från Sverige också. Innan den här resan är väl den längsta jag har varit  borta tre veckor. Det är märkligt, när jag var i Brasilien förra året gick de tre veckorna otroligt snabb. Lika så tre månader, det känns som om tiden rusade iväg och vips så var det dags att åka hem.
Men jag är otroligt glad över att ha fått återvända till mitt Brasilien och min kärlek en gång till.
Nästa gång vi ses blir i december då Joseane ska komma hit och stanna tre veckor. Det kommer att bli hur roligt som helst!
Om saker och ting blir som vi vill ska hon försöka prova att flytta hit någon gång nästa år och bo med mig. DET vore underbart roligt om det var möjligt. Tills dess får jag helt enkelt snällt vänta och drömma...
vVärldens bästa tjej, det har i alla fall jag.

Kommentarer
Postat av: Joseane

Hello!



So sweet post!I am glad you could stay with me 3 months,we had a so good time.Now I need to wait 7 months until see you again and I really hope the time go fast.I dream about can live next year with you,and will we try hard,yes?

Eu te amo muito

Beijos

Postat av: Susanne

Så härligt att ni vågar satsa och tro på kärleken trots det smått extrema avståndet! Har en jobbkompis vars tjej just flyttat hit från Frankrike och stortrivs, så kommer säkert funka kanon för er också =)

2010-04-24 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback