Nedräkningen har börjat

Lycka och glädje. Det är två ord som stämmer in bra på hur jag mår just nu. Josy ringde mig igår och berättade att hon hade köpt sin biljett till Sverige. Hon kommer hit i början av januari. Jag blev så otroligt jäkla glad så jag ville skrika. Äntligen är det klart. Hon kommer! Nu vill jag att tiden ska gå snabbt så att jag kan få träffa henne igen och ge henne en stor kram när jag möter henne på flygplatsen. Det kommer bli Josys första flygtur så hon är väldigt närvös, men jag försöker lugna henne och säger att det kommer att gå bra. Det ska bli spännande och intressant att se vad hon tycker om Sverige och den kalla skandinaviska vintern. Hon har aldrig sett snö eller upplevt sån kyla så hon är väldigt nyfiken och otålig att se det. Hoppas att hon inte tröttnar efter två dagar och gråter och säger "Johan, jag hatar Sverige. Jag vill hem till Brasilien!"
Nej, jag ska försöka få henne att trivas så bra som möjligt och visa henne lite intressanta saker. Så kan hon skryta lite med att hon är berest när hon kommer hem igen. Låt dagarna gå fort nu så att jag får se min brasileira!

Kommentarer
Postat av: Joseane

Hej söta, jag kommer att älska den svenska winter.Jag hoppas att tiden går fort så jag kan kyssa och krama dig. Jag saknar dig.Puss Puss

Postat av: Michis

åh jäklar vad bra hon börjar bli på svenska =O Jag tror att hon kommer trivas utmärkt här!Det blir verkligen en upplevelse för henne. Ett äventyr! Ungefär som när jag reste till USA för att hälsa på Sorush =)

2010-07-16 @ 14:05:00
URL: http://littlegila.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback